swirya

Måste lätta mitt hjärta.

kategori: Allmänt
Okej, måste lätta mig hjärta lite. Jag har fått två sjukt roliga och bra besked senaste dagarna som inte alls slutat lika lyckligt som jag hade tänkt mig. För det första är det min kamera (som blev stulen i sommras). Har väntat sååå länge efter ett besked om ersättning från försäkringsbolaget för den. Vet inte hur många samtal min pappa ringt och personalen har aldrig vart där osv. Jag driver inte, först hade hon semester, sen var hon sjuk och sen var de det ena och det andra. Gud. Men NU har jag i vilket fall fått ett besked. YAS! Jag kommer få ut sex tusen vilket tär på mig som fan. Hela min väska hade ett värde på 14k och min kamera var inte ens ett år gammal. Men, det är givetvis bättre än ingeting alls så otacksam är jag inte. Men hade förväntat mig mer vilket är väldigt tråkigt. MEN, detta innebär i vilket fall att jag har en början på en budget för ett nytt inköp. TJOHO!! Som jag längtat! Är sååå JÄVLA glad! 
 
Den andra grejen är resan jag vann. (Hur häftigt igen btw?) Jag pratade med personalen igår och jag har fått en resecheck på en summa som inte alls räcker till Dubai för två personer vilket är otroligt tråkigt och dåligt. Ska fråga varför man går ut med falsk marknadsföring. Visst att jag inte hade inga superstora förväntningar men åtminstone informationen som vart utgiven. Kommer få spara flera tusen om jag vill åka och möta solen, aja. Ska inte klaga men fan vad det suger ibland :). It's all about the cash! Vill inte låta som en attentionhoe. Jag är jätteglad för att jag har folk som bryr sig om mig och har jobb så jag kan tjäna pengar. Ska egentligen inte klaga, men gör det ändå! Peace! 
 
 
 



Postat av: Isabella - Szalai Fotografi
Datum: 2014-11-10 Klockan: 00:52:26 | Kika in här: http://szalai.blogg.se

Ibland behöver man få klaga! Tråkigt att du inte fick mer ersättning för kameran, förstår inte hur man kan få så lite i ersättning ändå, det är ju mindre än hälften av vad det var värt. :(
Och jäkligt dumt det där med resan, saknar nästan ord ju..

Svar: Ja :(.
Wilma None




Postat av: Stora Orchidéa ✿ Blommig häst, digital konst & företagsstart
Datum: 2014-11-11 Klockan: 20:50:53 | Kika in här: http://storaorchidea.wordpress.com

Man får klaga ibland Wilma! Speciellt om man låter så där störtskön :D

Svar: Haha du är så jävla go :'D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin