swirya

Jag vann.

kategori: Allmänt
Herregud! Jag VANN bästa utklädnad i helgen och vinner där med en resa till Dubai :'D. Huur sjuuukt?! Jobbade totalt tretton timmar igår med en sjuk huvudvärk, stress och hunger. Snacka om att dagen blev bättre när man fick reda på detta, haha? Är SÅÅ glad!!! Jag har aldrig vart utomlands, aldrig flygt, aldrig besökt solen, aldrig sätt en palm. Hahaha. Så himla siick! Soo excited alltså :D. SICK! #TEAMAVATAR 
 
 
 
 
 
 
 



Postat av: Frida
Datum: 2014-11-09 Klockan: 00:26:00 | Kika in här: http://fraai.blogg.se

Du förtjänar det! <3

Svar: missu <3
Wilma None




Postat av: Fotograf Rebecca Tengström
Datum: 2014-11-10 Klockan: 11:43:26 | Kika in här: http://www.rebeccatengstrom.com

Grattis det var du värd med en sån häftig utklädnad :D :D

Svar: TACK så mycket :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin