swirya

Du kanske har ebola?

kategori: Allmänt
Hej! Sitter för tillfället och planerar dem två kommande veckorna. Skönt att det redan är onsdag imorgon. Tjoho! Jobbar helgen och där med hela veckan. Phu! Är troligtvis sjuk. Vart sån tuff arbetsdag på restaurangen idag. Så fruktansvärt ont i halsen, men fick en strepsil av min arbetskollega så den känns faktiskt finare.Thank god. Du kanske har fått ebola?. Så förklarade hon sedan min kommande extremt smärtsamma död, tack så mycekt!  Utöver detta, yr, tung och seg i kroppen, varm, hostig och halvt svimfärdig.Tur jag inte jobbar inne i köket i alla fal. Vill verkligen inte vara sjuk så hoppas att detta går över gärna imorgon! så himla trött när på motorvägen hem, höll på att däcka. Usch. La mig och sov två timmar innan jag tvingade mig upp till stallet. Noll flow. 
 
I vilket fall! Hoppas ni haft en bra dag :D. Min har vart rolig, förutom mitt mående såklart! Stackars Znoz som bara får stå, men så länge han får mat mår han nog också bra :). Ska snart lägga mig, göra lite isvatten för känner hur kroppstemperaturen bara stiger, åååh orkar inte! 
 
Feels by Ian 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin