swirya

All these rainy days.

kategori: Allmänt
Heej! There's no time. Det är verkligen så. Jobbade igår och har idag vart iväg och gjort min delegering (tillstånd för att få ge medicin). Imorgon är det dags för ännu en jobbdag. Har två pass imorgon med en paus på fyra timmar. Seegt! Hoppas jag blir ledig på fredag och så blir det troligtvis partaj på lördag :D. Tjoho! 
 
Regnat som satan idag under kvällen så någon träning för lille Tos har inte blivit av. Passade istället på att träna lite på gymmet. T blir lidande nu när jag jobbar och tiden inte räcker till, tyvärr. Förstår för tillfället inte hur folk hinner med heltidsjobb och egen häst samtidigt? Jag behöver nog massa rutin för att hitta det flowet, och så vintertid på det, haha underbart! Har i vilket fall lagat mat inför imorgon så känns riktigt bra att vara i tid :). Ska forsätta av kolla ett avsnitt av The Originals innan det är dags för sömn! Sov söött!! Drömde om en sjukt snygg kille inatt, hoppas jag möter honom igen :))))))))). Peace hard working womens ♥ Erkänn att det var lite jobbigt att läsa när denna oldie GIF låg under ;)? 

 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin