swirya

We can sit and fantasize all we want about how things are going to be different one day.

kategori: Allmänt
Hej! Lever faktiskt. Tro det eller ej ;). Nä, men jag har faktiskt haft det riktigt tungt ett bra tag nu. Behöver inte gå in på några detaljer men det kan vara den absolut tuffaste perioden i mitt nittonåriga liv det här året. Men hoppas som tidigare att allt snart ska ordna sig och blir lite ljusare. Tose har blivit lite avställd efter uppvisningen då jag haft så sjukt mycket saker att göra. Har slutat träna på gymmet till och med på grund av överdos utav plugg. Den hemska slutspurten nu innan studenten. Jag har utav flera anledningar kommit efter i skolan och jag tror inte ni vill veta antalet uppgifter jag har kvar så håller det nog för mig själv. Haha. Tillbaka till uppvisningen med T. Det gick riktigt bra och han var jättepigg och lyssnade superbra :). Tog tyvärr inga bilder därifrån men absolut den bästa "showen" någonsin. Han har börjat gå ute dygnet runt nu så tror hans mathjärta lyser lite extra ;). Men nu ska jag återgå till pluggeriet igen och läsa poesi.
 
Nästa veckan är det bal och är nästan säker på att jag kommer få sjukanfall tills då. Feber, yrsel, hosta, alternativ lunginflammation osv är det som spökar just nu. Aja, Life. Ha det fint alla ni som kollar in hit! Hoppas allt är bra med er :}. Be yourself!
 
 
 
 
 
 
 



Postat av: Evelina Blomqvist
Datum: 2014-05-22 Klockan: 20:54:47 | Kika in här: http://epicevelina.blogg.se/

Sv: Jo det stämmer att du läste Vaggeryd!
Jag kanske har haft otur att träffa de allra tröttaste smålandsborna! ;) Har bott här sen i julas, och trivs ganska bra bortsett från att det är lite lonley. ;)

Svar: Alla älskar (s)waggeryd <3. Haha ja de måste du gjort då ;). Men vad trevligt, vagge är mysigt ju :). Har du hästarna i Vaggeryd också då eller :)?
Wilma None




Postat av: Evelina Blomqvist
Datum: 2014-05-22 Klockan: 21:02:25 | Kika in här: http://epicevelina.blogg.se/

Njae, utanför Vaggeryd, mot Vrigstad (på en gård mitt i skogen, haha). :) Vart står du?

Svar: Jaha där ser man :). Typ 2 minuter från Ica med bil, vid friluftsgården om du vet vad det ligger ^^.
Wilma None




Postat av: MATILDAS
Datum: 2014-06-01 Klockan: 14:52:23 | Kika in här: http://matildays.forme.se

fin bild på dig!

Svar: tack snälla <3
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin