swirya

The vampire diaries

kategori: Tvserier
Alltså, vampire diaries. JAG ÄLSKAR ER! Ord kan inte beskriva hur mycket jag älskar deras cast. CLAROLINE ♥ (ätnliigeeeeen). Och DAMON, världens bästa. Finner inga ord. Kan vara det bästa avsnittet i hela säsongen. Och så kom flera avlidna karaktärer tillbaka också. (miss dalaric som fan) alltså iiiiih. Var tvungen att fangirla om min kärlek till denna underbart älskade tv-serie. Ska aldrig tvivla på vd :'). 
 
 
 



Postat av: ida foto. ♛
Datum: 2014-01-24 Klockan: 21:52:45 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se

VÄRLDENS BÄSTA HOPPADE I SÄNGEN AV LYCKA NÄR KLAROLINE ÄNTLIGEN HAPPENED OCH ASSÅ SEN GRÄT JAG FÖR ATT STEFAN ÄR EN SÅN DUB, FÖR SNÄLL OCH GOD OCH ASSÅ ASKJNASKDJNAKSJN OCH STILL PRAYING FOR STELENA DÅ JA FÖR NU OM KATHERINE I ELENA DÅ LÅSAS HON VARA ELENA OCH VÄLJER STEFAN MOHAHAHHA, FÖR KATHERINE TYP LOVES STEFAN NU FÖR ATT HAN ÄR EN SÅN DUBE OMG JAG AVLIDER HELT KLART ETT AV DE BÄSTA AVSNITTEN EVER OMGJASJFNAKSJDNAKJ

Svar: DET VAR SÅ JÄVLA BRAAA! MEN VAD KOMMER HÄNDA MED ELENA? DOM KOMMER JU UPPTÄCKA SNART ATT KATHERIENE INTE PASSERAR GENOM BONNIE TILL THE OTHER SIDE NÄR HON DÖR. KOMMER DOM BEGRAVA ELENA????????? haha tänk så gör dom det. STEFAN ÄR JU SÅ SÖÖÖT OCH DAMON OUT OF RAILS. dog när alaric kom tillbaks <3333333. och vicki, ååååh! älskar allt drickande och att katheriene typ förstört alla men stefan har ju rätt. FAST kateherine är en bitch med tanke på vad hon gjorde i slutet :O
Wilma None




Postat av: ida foto. ♛
Datum: 2014-01-24 Klockan: 22:26:09 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se

sv; JA PRECIS JO TÄNKTE PÅ DET MED ASSÅ OMG SÅG OXÅ PROMON OCH BARA OMGGGGGGGGG!!! OCH JA DET HAR HAN OCH JA, HAHAH ALLT HANDLAR OM ÖVERLEVNAD FÖR KATHERINE!!!! HAHAH DOG AV TWISTEN JAG BARA "omg, vaaaaa, jag fattar inget, vad tycker jag om detta, VAD TYCKER JAG, OMG JAG VET INTE, jag kommer svimma nu, död" TYP HAHAHAH LDKSMDAKLSM

Svar: hahhaha åååh. JAG ÄLSKAR VD MER ÄN CHOKLAD!!!!!!!!!!!!!!!!
Wilma None




Postat av: ida foto. ♛
Datum: 2014-01-24 Klockan: 23:03:00 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se

sv; JA ASSÅ JAG MED OMGGOMGOGMGOMGGM

Svar: alla är så jävla snygga, kan inte ens förstå. ska aldrig tvivla på att ngn serie går om vd, NEVER EVER.
Wilma None




Postat av: Josäfin Andersson
Datum: 2014-01-25 Klockan: 17:24:55 | Kika in här: http://jossanamigo.blogg.se/

ALLTSÅ ALLA KLAROLINE ÄNTLIGEN HÄNDE HAHA! åh det var ås fint när alla kom tillbaka osv !

Svar: JAAAA SÅ JÄVLA BRAAAA! jaa så himla fint, mitt hjärta grät </3.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin