swirya

snapchat my friend.

kategori: Videos



Postat av: ida foto. ♛
Datum: 2014-01-06 Klockan: 23:34:35 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se

HAHAHHAHA OMG JAG PALLAR INTE DÖR DU ÄR AS ROLIG JUUU HAHAHAHAH

Svar: hahahahahahahahahha tack för din respons :''')). Skönt att veta att jag inte är den enda som har lite b humor x'D.
Wilma None




Postat av: Sabina
Datum: 2014-01-14 Klockan: 01:23:29 | Kika in här: http://isbitarna.se

hahahahaha WILMA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! Vi måste ses snart juuuu!

Svar: hahah vad kul att någon hajar min humor :''''). Jag slutar 12 på måndagar och kommer gärna och fotar snöööbilder :'D. Det är bara att hojta, gör det mer än gärna, alltid lika trevligt :D.
Wilma None




Postat av: Oline
Datum: 2014-01-15 Klockan: 00:05:05 |

Hahahah du är ju helt underbar! Och du måste lägga upp en video på när du sjunger kvinna, halleda!

Svar: haha tack :D!! Vågar nog inte de xD
Wilma None




Postat av: Sabina
Datum: 2014-01-16 Klockan: 23:56:14 | Kika in här: http://isbitarna.se

Åh najs! Jag är faktiskt ledig redan nu på måndag om du har lust? :D Måste ju få komma ut till dig och fota er också någon dag!

Svar: Jaaa! Ja jag kommer mer än gärna :D. Du är välkommen hem du också :D. Haha.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin