swirya

Read it.

kategori: Hästar
Allt hästfolk bör läsa det HÄR inlägget. 
 
 

 
 
 



Postat av: ida foto. ♛
Datum: 2014-01-06 Klockan: 18:27:08 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se

åh elvira är så himla duktig!! och texten är verkligen aksjndaskjdnak så sann :')

Svar: Jaa det var verkligen läsvärt det inlägget! :)
Wilma None




Postat av: ida foto. ♛
Datum: 2014-01-06 Klockan: 18:27:55 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se

och btw, har typ sagt det hundra ggr, meeeeeen, tose är så himla söt :''''''DDDDD kan inte du lägga upp några videoklipp på er? och några fail videoklipp om ni har det?? ;) skulle varit sååå kul!

Svar: Han är ju det :'). Jo jag hade tänkt det, var alldeles för länge sen jag filmade när vi tränade :0. Ska bara se om någon kan ställa upp som kameraman för du är inte första som frågar ;).
Wilma None




Postat av: Isabella Berger - Fotografi
Datum: 2014-01-06 Klockan: 21:30:46 | Kika in här: http://szalai.blogg.se

Hann inte läsa hela texten, men det jag läste tycker jag var riktigt bra skrivet! Har ridit för många gånger med hjälptyglar på ridskolan

Svar: Tycker du ska läsa hela texten ;). Vääldigt läsvärt för hästfolk :). Samma här, tragiskt faktiskt att äldre inte har kunskapen :/.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin