swirya

Love does that, it changes us.

kategori: Flame
Blö! Alltså hade verkligen ställt in mig på att jag skulle pluggat klart alla mina uppgifter under lovet men inte klar med en enda. That ångest alltså. Men det är faktiskt inte lathet. Inte haft tid. Haft två sleep-overs, fotat mitt gymnasiearbete, gymmat, ridit med mina polare och sovit som fan (♥). Det är väldigt mycket just nu, mycket jobbigt. Men det blir bra. Snart. Tyvärr så ska Flame byta stall vilket är oerhört jobbigt eftersom jag tycker så himla mycket om den individen. Blev gråtfärdig när jag fick reda på det. Buhu. Hon flyttar inte överdrivet långt men kommer bli helt annorlunda eftersom hon ändå blivit så stor del av min vardag. Så himla tråkigt, och jobbigt :(. Hoppas ni haft en bra allahjärtansdag alla bloggläsare. Själv har jag haft en skitdag, och inte för att jag är singel. Åhnej. Annars har jag haft ett hårt pass på gymmet och myst/tränat lite med hästarna. Ska strax sova efter min misslyckade kladdkaka >.<. Upp tidigt imorgon så sovmorgon på söndag :'). 
 
 



Postat av: Agnes Bjurek
Datum: 2014-02-15 Klockan: 20:06:36 | Kika in här: http://agnesbjurek.blogg.se/

Underbara bilder!:D

Svar: Tack så mycket :D.
Wilma None




Postat av: Sara
Datum: 2014-02-15 Klockan: 20:48:18 | Kika in här: http://cclarstroom.blogg.se

Fin blogg med fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket :D
Wilma None




Postat av: Alice (:
Datum: 2014-02-15 Klockan: 22:58:35 | Kika in här: http://alicebyberg.blogg.se

Riktigt fina bilder!

Svar: Tack så mycket :))
Wilma None




Postat av: ida foto. ♛
Datum: 2014-02-17 Klockan: 20:04:54 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se

sååå fina bilder och hon är så fin!!! :'DD och vad tråkigt att hon ska byta stall :(((((((((

och btw! det med gästbloggningen, om du ville göra det?? cccc: typ 2 dagar, 3-4 inlägg sammanlagt? mejlar dig om du vill? :'DDD om du hinner och har tid ofc, annars behöver du inte göra det hihi, bara om du vill!!

Svar: jaaa gör det :D. Ingen aning vad jag kan skriva om men det vet nog du :D?
Wilma None




Postat av: Klara
Datum: 2014-02-26 Klockan: 18:16:32 | Kika in här: http://klaraf.blogg.se

Jättevackra bilder :)

Svar: Tack så mycket :).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin