swirya

We always stick together.

kategori: Allmänt
Hej! Sitter i sängen och har precis checkat av lite Teen Wolf och Pretty little liars. Regnet faller och sommarkvällarnas underbara dagsljus har omvandlats till mörker. Har haft en underbar lördag med mat, tjejhäng och utgång med underbara människor. Ett speciellt tack till min älskade syster som bjudit mig på både mat, dricka och tågresa. Snällare får man leta efter! Nu sitter jag här hemma, tom. Blickar tillbaka över vad som hänt under året. Jag trodde inte hösten skulle ta mig så hårt, kanske den inte gör? Men att sommaren snart är över är bara sorgligt. Det har hänt så himla mycket, både bra och dåliga saker. Detta skulle bli bästa sommaren någonsin, jag hade fel. Men har lärt mig så himla mycket detta året. Om mig själv, mina vänner, min familj och idioter. Det har funnits bra stunder och det har funnits dåliga. Men av allt har jag lärt mig att leva stark, att vända det man kallar svaghet vilket är den enda styrka man har till att aldrig ge upp! Nu ska jag duscha och tvätta hårtopparna rena från gårdagens rosa panter på krogen, haha. Tackar för mig, sov gott. Imorgon är en ny dag! 
 
Bästa Mikey, for sure ♥
 
 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin