swirya

My little pony

kategori: Tvserier
Alltså, jag bara MÅSTE länka denna dokumentären vi ser i skolan just nu om tv-serien "My little pony". Det är ju en heeeeeelt ny värld. Helt sjukt, jätteintressant. Inte sätt klart hela ännu vilket måste göras snarast. Ni måste verkligen se för er själva vad jag snackar om för hur sjukt låter det inte? Tecknade hästar, enhörningar, unicorns för småtjejer på tio år, haha? Här är trailern. Dokumentären heter "Bronies: The extremely unexpected adult fans of my little pony". Sooo excited, have to watch it!!!




Postat av: Molly
Datum: 2014-04-09 Klockan: 20:25:01 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

My god, hade verkligen inte väntat att få se det där! Men sjukt coolt ju, älskar att dom faktiskt vågar stå för det dom tycker ist för att skämmas och rätta sig efter de människor som tycker dom är konstiga.

Svar: Nej eller huuuuur! Ja så himla coolt :D.
Wilma None




Postat av: skåning
Datum: 2014-04-15 Klockan: 16:19:51 |

orkar inte hahaha

Svar: hur cooolt 8)?
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin