swirya

Fail.

kategori: Macintosh B
Hej! Tose var riktigt pain in the ass att rida idag. Vet inte om man ska skratta eller gråta, haha? Blev en uteritt i skogen vilket gick jättefint tills man passerat racksträckan hemåt och han blir heeelt ställd. Helt psyko! Han bara ska galoppera enligt honom och blir extremt stark och het. Så himla tråkigt att rida honom då, speciellt på bett när man verkligen får noll respons utav honom. Någon som har tips på starka hästar? Att bettsla upp hjälper kanske för tillfället, men jag menar problemet sitter ju inte i munnen. Knashäst! När det ändå gick så dåligt idag så kan jag passa på att visa dessa tre snygga failbilder från plåtnignen med Sabina ;). Lille kamelen, ibland är vi bra charmiga alltså. 
 
 
 
 
 
 
 



Postat av: ida foto. ♛
Datum: 2014-04-03 Klockan: 22:01:30 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se

HAHAHAH DÖR AV DEN SISTA HAN SER FAKTISKT UT SOM EN VIT KAMEL!!!!! så himla söt <3<33<<3<3<3 min brukar mer se ut som typ en alien elr ngt ahahhahah omg

Svar: Hahah jag veeeeet. Så ful är han :'D. 50% kamel 25% get 25% alien ;)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin