swirya

Wednesday.

kategori: Allmänt
Hejsvejs! Dem flesta vet ju var onsdagar innebär för mig. Woork. Fattar ni känslan när man inser att man fått ännu mer lön från sommarjobbet på industrin? Ååh lycka x 1000. Började typ asgarva vid bankomaten pga trodde inte vad ögonen just såg. Trodde dock att de var min lön från sjukhuset som det inte visade sig vara så nu kommer jag få ännu mer cash :''D. Cash is king ♥. Nu sitter jag här i sängen, spelat piano och sjungt för fulla muggar typ. Fabulous life of Wilma Seger. Yeepp. Funderar över morgondagen. Orkar inte göra mig ordning för att sova. Blö :(. Latheten själv. Haha ja, helt ointressant inlägg men det är såhär seg jag är på onsdagskvällar som dessa. Min underbara högtalare ↓ som jag köpte för några veckor sedan. Kärlek vid första ögonkastet ♥. Nä, ni får har de fint, ta väl hand om er! 

 



Postat av: johanna
Datum: 2013-09-26 Klockan: 04:56:42 | Kika in här: http://jafalk.blogg.se

haha gött med cash!

Svar: jaa :')
Wilma None




Postat av: Saragunmarie
Datum: 2013-09-26 Klockan: 08:05:42 | Kika in här: http://saragunmarie.blogg.se/

Åh, jag fick också det där lyckoruset igår då det hade kommit in lite pengar som jag inte ens väntat på :D Dock var det en liten fjuttsumma bara, MEN ÄNDÅ! :D

______________
Vill du vinna en goodiebag värd 170€/1500kr? Kika in på min blogg och delta <3

Svar: ååh vad härligt :D.Du vill inte länka inlägget :)?
Wilma None




Postat av: Bohemhoe
Datum: 2013-09-26 Klockan: 12:21:55 | Kika in här: http://bohemhoe.blo.gg/

cashflow<3

Svar: Ååh, bästa ordet. Det är fan livet <3
Wilma None




Postat av: Saragunmarie
Datum: 2013-09-26 Klockan: 21:32:18 | Kika in här: http://saragunmarie.blogg.se/

Absolut! Här: http://saragunmarie.blogg.se/2013/september/vinn-goodiebag-till-ett-varde-av-170-1500kr-2.html

Svar: Tack :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin