swirya

Tuesday.

kategori: Allmänt
Hej! Vad har hänt idag då? Vart i skolan som dem allra flesta vardagar. Har sedan haft första pianolektionen efter sommarlovet. Kuul :). Sedan har jag ridit Flame med de nya bettet jag köpte för några dagar sedan. Ett waterford med d-ringar som jag länge velat testa. Hon var himla stark och stel idag. Gav mig fan på att vi skulle klara göra byten från vänster till höger så jävla massa galopparbete blev det. Ridning har aldrig vart så krävande för mig som det är med Flame. Hur ofta känner man magmusklerna värka under ett ridpass liksom? Väldigt sällan? Eller händer det er också? Haha. Blev lite dragkamp och väldigt dålig ridning i mellan åt. Men vi får ta nya tag imorgon. Tose fick vila idag också pga tidsbrist. Imorgon eftermiddag väntas jobb och motion av två fyrbenta. Såhär tråkigt var detta inlägg :). Nu ska jag föra över alla mina bilder på min nyinköpta hårddisk ♥. Yeey. 

Btw, ni får väldigt gärna dela med er på saker jag kan skriva/visa. Är det något speciell ni vill läsa eller se så lämna gärna en kommentar. Mitt liv är tyvärr inte mycket roligare än dethär. Peace. 

  



Postat av: Åsa
Datum: 2013-09-05 Klockan: 15:23:55 |

Jag skulle jättegärna vilja se film från din show!

Svar: Den ligger uppe :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin