swirya

Tears don't mean you're losing.

kategori: Hästar
Hej! Hamnar efter lite här känner jag. Haha. Vad har ni missat då? Inte jättemycket kankse ;). I fredags så var jag ute och galoppade med Toselino i skogen barbacka med halsringen. Var så himla länge sedan så blev en stor befrielse, speciellt när jag "släppte" honom helt på hemvägen. Frihetskänsla. Sedan blev det en impulsiv festkväll i jkpg på kvällen.

I lördags så jobbade jag (och Tose var såhäär nära på att lägga sig på kommando när jag hälsade på honom i hagen) haha. Idag så har jag mest sovit och vart i stallet med kameran. Blev väldigt förvånad när min före detta medryttarhäst kom gåendes mot hagen där jag stod. Ville typ lägga mig ner och gråta :(. Haha. Sommaren 2010 var verkligen min och Rulles tid. Saknar det alldeles för mycket. Nästan samtidigt som det bestämdes att han skulle bli "min" medryttarhäst så togs han lika snabbt ifrån mig vilket kom som ett riktigt slag i ansiktet. Mådde väldigt dåligt under en tid. Han betyder väldigt mycket för mig. Tror inte folk förstår det, men han var allt. Och där började jag gråta. Haha. Samtidigt som Rulle försvann tyckte jag synd om Tose och sen dess har jag inte släppt taget om honom. 

 
Tose, Rulle och Ztolt. 



Postat av: Emelie
Datum: 2013-09-29 Klockan: 21:58:39 | Kika in här: http://emeliejosefssons.blogg.se

Grym blogg!

Svar: Tack snälla du :)
Wilma None




Postat av: ANGELICA - TATUERAD HÄSTÄGARE
Datum: 2013-10-02 Klockan: 08:43:09 | Kika in här: http://angelchanelle.blogg.se

Så himla härliga bilder, blir alldeles glad!

Svar: Vad roligt att läsa :D. Tack :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin