swirya

Ny design & frågestund!

kategori: Allmänt
Hej! Tycker faktiskt vi kör på en frågestund här på swirya. har ni frågor om mig, om hästarna, min kamera, foto, redigering eller om bloggen? Bara fantasin som sätter gränser. :) Lämna en kommentar. Btw, har ni sätt att det har kommit upp en ny design? Den är inte riktigt klar men hittils så gillar jag den stark :). Jag håller hårt om sommarn med en del färgstakra bilder ;). Designen är gjord utav yasmine! ← klick.
 
 
 
 
 



Postat av: Rebecca Tengström - Fotoblogg
Datum: 2013-09-11 Klockan: 11:19:07 | Kika in här: http://rebeccatengstrom.blogg.se/

Snyggt med nya layouten! :)

Svar: Det tycker jag också :D.
Wilma None




Postat av: Agnes Bjurek
Datum: 2013-09-11 Klockan: 16:54:54 | Kika in här: http://agnesbjurek.blogg.se/

Har för mig att du skrev att du gick media eller liknande? Har jag rätt? Isåfall, var det ett bra val och trivdes du?:)

Svar: Dina frågor är besvarade :)
Wilma None




Postat av: Agnes Bjurek
Datum: 2013-09-11 Klockan: 16:55:27 | Kika in här: http://agnesbjurek.blogg.se/

När du börjar trickträna en häst, vad börjar du med? Lixom, vad är "grunden" för dig?

Svar: Tack för dina frågor :)
Wilma None




Postat av: Josäfin Andersson
Datum: 2013-09-12 Klockan: 10:47:21 | Kika in här: http://jossanamigo.blogg.se/

Snyggt det blev dåå! :DD

Svar: Eller huuur :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin