swirya

My beloved Macintosh.

kategori: Macintosh B
Hej hemsk måndag! Trött, hungrig, svim och spyfärdig på samma gång, hello monday ;). Väl hemma har jag donat lite bland bilder på syrrans dator. Efter det vart hos världen underbaraste häst, Tose som fick sig ett pass med halsringen i sandlådan idag. Han är heeelt fantastisk alltså! Börjar forma sig och lyssnar så otroligt bra för hjälperna, utan träns, utan sadel. Måste nästan dokumentera med ett videoklipp snart så ni kan se hur dukitg han faktiskt (blivit) är? (Alltså hade jag haft någon som frivilligt tyckt det vart kul att fota/filma så hade jag mer än gärna lagt mer tid på att fotografera mig och hästarna men det finns tyvärr ingen just nu.) Tose var i vilket fall superfin (och alla fina ord man kan säga) så det gjorde verkligen min dag. Sist men inte minst så köttade jag lite på gymmet så jag slipper ångesten på den fronten ;). 
 
Världens finaste första gången Sabina ← fotade oss. 



Postat av: Sara
Datum: 2013-09-23 Klockan: 23:02:09 | Kika in här: http://sarajosefin.blogg.se

jättefin bild :)

Svar: Verkligen :')
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin