swirya

It's your choice!

kategori: Allmänt
Känner egentligen inte alls för att skriva något här eftersom jag inte fått en enda kommentar på min frågestund :(. Antingen har jag tråkiga läsare eller så har jag en tråkig blogg. It's your choice! I vilket fall så har jag idag vart på gymmet. Och nej tänker inte skriva hur mycket vikter jag tar :'). Haha just kidding. Men ska försöka komma tillbaka dit igen. Det är så himla lätt att sluta. En vilodag blir två, två blir tre osv. Kan ju inte vila hela tiden om man vill att det ska ske någon förändring xD. Höhö. Sedan vart och busat med Tose i hagen. Haha flocken fick värsta flippet när Tose upptäckte att dom hade öppnat upp en del utav hagen :'). Han var himla duktig, pigg och fräsch. Vet inte vad som hänt med honom riktigt! Haha. Var kommer all energi i från liksom? Aja, ska låta kroppen vila. Ciao! Bild från chappen 2012. :) 
 
 
 
 
 



Postat av: Molly
Datum: 2013-09-11 Klockan: 15:41:18 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Skulle nog tro på tråkiga läsare (inklusive mig) :') Typical Svenskar you know höhö.

Svar: Haha naw. Fast lite dåligt argument ;)
Wilma None




Postat av: Paulina
Datum: 2013-09-12 Klockan: 14:17:05 |

Hur gör du för att bilderna ska hamna sådär bredvid varandra? :)

Svar: Svar står i frågestunden :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin