swirya

Helgen.

kategori: Allmänt
Haft en helt fullpackad helg faktiskt. Me don't like :(. Nä, men skönt att ha något att göra såklart! I fredags så blev det utgång på krogen med vännerna. Förfestade hos mig vilket var jättemysigt. Tända ljus, fin musik och dans. Var en superbra kväll tills någon människa nocka mig rakt i huvudet på dansgolvet. Min näsa gör fortfarande ont :(. Köpte nya skor häromdagen utav min kompis också, jättefina tycker jag! Så tänkte inviga dom denna kvällen. Bra val? Neeej! Mina fötter dog. Skoskav överallt. Usch x). Att dem mer är svarta än vitaa just nu är ju inte kul i sig heller :'). Aja, sedan så planerade vår klass att ha loppis på lördagen (alltså igår) för att tjäna in startkapital tll vårt företag. Dygnade iprincip och åkte till jkpg igen vid halv sex. Var på loppis hela dagen, och ja, som folk säger, folk på loppis är något galna x). Väl hemma sov jag hela förmiddagen och natten. Idag är jag väl utvilad och redo för jobb, dock lite mörbultad i kroppen men vad gör man. Det är väl dessa kvällar man minns som mest ;)? 
 
 
 
 
 
 
 



Postat av: Tanya
Datum: 2013-09-22 Klockan: 14:43:57 | Kika in här: http://selsmark.blogg.se

Jeffrey Campbell ?? eller Tiamo??
Hur som sjukt snygga !!! Fattar att fötterna dog men använd dom 10 ggr till så är de lugnar sen ;)
Jag älskar mina som jag har. Mina fötter sväller dock som bara den. Men funkar oftast väldigt bra.

Låter annars som en riktigt lyckad och grym helg :)

Svar: Tiamo, hahah! ja verkligen. Inte ok alltså :(. Får gå in mig lite i dem då ;). Tack för tipset :D.
Hihi ja det var grym förutom tröttheten och allt det där ;).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin