swirya

Heei.

kategori: Foton
Heej! Ledsen att jag inte uppdaterat något. Eller nä, det är inte så att jag sitter och gråter. Har nog tröttnat lite bara. Inte på bloggen utan på grund utav för noll respons i form av kommentarer. Brukar sällan bry mig om det men när man lägger tid på något vill man gärna få lite inspiration och feedback tillbaka. Aja, det är så jag känner! Hoppas ni har det bra! Vardagliga kretsloppet leverar fan inte just nu. Ciao!
 
 



Postat av: Amanda Forzlöw
Datum: 2013-09-19 Klockan: 00:31:02 | Kika in här: http://amandaforzlow.blogg.se/

Åh va härliga bilder!

Svar: Tack snälla duuu :)
Wilma None




Postat av: Anonym
Datum: 2013-09-19 Klockan: 07:02:13 |

Fasen va bra du är på att fota regndroppar!!!! Superfint bilder

Svar: Tack snälla du :D.
Wilma None




Postat av: Anna
Datum: 2013-09-19 Klockan: 09:22:28 | Kika in här: http://everydaylifephotos.blogg.se/

Jätte fin bild! Förstår precis hur du känner:p

Svar: Tack :). Inte kul :/
Wilma None




Postat av: Vicky - mamma till Caspian
Datum: 2013-09-19 Klockan: 10:03:38 | Kika in här: http://www.pixiw.se

Känner igen det där, inte kul när man vet att det är folk som är inne o läser men aldrig lämnar en kommentar.
Men tyvärr så blir folk allt mer lata, speciellt när man är inne via mobilerna och då är det många som inte orkar kommentera. Hade det bara kunnat va enkelt att lämna en kommentar via mobilen så hade man säkert fått en o annan kommentar ;)

Svar: Ja :(.
Wilma None




Postat av: Mirre
Datum: 2013-09-19 Klockan: 11:09:06 | Kika in här: http://medeia.webblogg.se

Snyggt! :)

Svar: Tack :).
Wilma None




Postat av: Molly
Datum: 2013-09-19 Klockan: 16:51:33 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Well, I might be sorry for my lack of comments... Men varje gång jag läser ett inlägg på denna blogg så brukar det alltid vara några som har kommenterat. Du har ju kommentarer på i princip alla inlägg kvinna!:O What is this "noll respons i form av kommentarer" you speak of?

Svar: Alltså dem kommentarer som du ser är ofta dem som kommer från dem som klickat sig in via blogg.ses framsida där jag ofta blir länkad. Känns ibland som dem kommenterar bara för att man ska klicka in på deras bloggar. Många använder det som reklam och det tycker jag är tråkigt. Jag skulle vilja ha någon/några som jag vet läser bloggen och tycker den är är rolig/intresant/underhållande att man väljer att kommentera någon gång ibland, inte alltid, men i mellanåt liksom. But there's nobody x).
Wilma None




Postat av: Agnes Bjurek
Datum: 2013-09-21 Klockan: 11:07:01 | Kika in här: http://agnesbjurek.blogg.se/

Din header!:O Döda mig, så duktig du är! Och JA, jag ska bli bättre på att kommentera!

Svar: Vad kul att någon sagt något om den. haha :D.De tär dock inte jag som gjort designen men bilderna har jag tagit såklart :). Hihi vad snäll du är :'). <3
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin