swirya

Day of hell.

kategori: Allmänt
Skitdag är förnamnet! Vart äckligt trött idag. Bra start när man inser att ens smink ligger i en bil x antal mil bort. Skulle plocka upp en vän till mig efter skolan och hämta bilen i stan och sedan hämta ut min mobil som vart på reperation. Problem 1. Hittar inte min kompis och har ingen mobil så jag kan kontakta henne. 2. Hittar inte bilen. 3. Hittar inte företaget där jag ska hämta ut mobilen :'). Great! Tro det eller ej men jag hittade faktiskt stället. Tror ni mobilen funkar? Svar: Nej :)))))). Underbart! Sen har flera börjat avfölja mig här på bloggen också. Fick jättemycket motivation när jag kom upp i 55 prenumeranter att jag fotade efter skolan endast för att göra bloggen lite roligare. Och nu har det sjunkit igen. #fail. Ja men vad mer ska denna dag erbjuda? Det enda positiva med denna dag var hoppträning med Flame som gick fint tack. Slut på klagomål! Tack och hej för mig!

[Foto: Sabina]



Postat av: Molly
Datum: 2013-09-02 Klockan: 22:45:19 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Geez vad snygg hon är! Tänk henne i westernutrustning (kan inte låta bli :')

Svar: Hihi vad snällt :D. Åh det måste jag testa :0.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin