swirya

Western-träning med bebis.

kategori: Macintosh B
Heej! Misstolkade säsongstarten av vampire diaries totalt. Trodde den trejde oktober var igår, så var det idag. #fail. Nåväl. Nu i eftermiddag har jag haft westernträning tillsammans med Tose. Yeey! En westernpolare till mig tränade oss. Jobbade mycket på ställning, övergångar, hållning, form osv så fick massa bra tips att ha med till kommande träningar. Väldigt givande. Jag har till exempel ridit med för korta stigbyglar ett tag som gör att jag hamnat i bakvikt i sadeln, vilket också syns på bilderna (och på sadeln.) Inte alls bra. Tur jag inte ridit så mycket med sadeln. Sedan fick jag tips på lite moment att utföra. Så nu ska vi lära oss spinna, for real ;). Men jättenöjd över Tose. Blev väldigt frustrerad ett tag i början när han verkligen inte gick fram för skänkeln och totalt ignorerade alla mina hjälper som en ryttare kan ha. Haha. Men det släppte ganska snabbt som med dem flesta ridpassen. Efter det var han väldigt mjuk och avslappnad, me like! Så idag bjuder jag på lite vardagliga träningbilder. Jag ser ut att vara gravid också när tröjan har åkt upp, stilpoäng. Men visst är han fin besbisen? Hjärtat ♥


 Ni får gärna lämna en kommentar om det är intressant med inlägg och bilder om ridpass ^^
 

 


 



Postat av: Ebba Molin
Datum: 2013-10-03 Klockan: 21:33:12 | Kika in här: http://molinebbas.blogg.se/

Jättefina bilder! Har alltid tyckt att westernridning är så häftigt...

Svar: Hihi ja western är underbart :).
Wilma None




Postat av: Molly
Datum: 2013-10-03 Klockan: 22:27:10 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Det ser väldigt harmoniskt och avslappnat ut, ni två kan verkligen allt, från hoppning till att rida utan träns ;)

Svar: Taaack :D. Haha, inte allt, men lite ;).
Wilma None




Postat av: Paulina
Datum: 2013-10-04 Klockan: 00:54:05 | Kika in här: http://miniponies.blogg.se

Fina :D

Svar: Tack :D.
Wilma None




Postat av: Felicia - In Melbourne Australia
Datum: 2013-10-04 Klockan: 02:43:18 | Kika in här: http://glasflisan.blogg.se

Ni ser jattefina och harligt avslappnade ut!

Svar: Tack snälla du <3
Wilma None




Postat av: zuzanna
Datum: 2013-10-04 Klockan: 08:50:10 | Kika in här: http://fames.se/zanna

Hej ! Jag började läsa din blogg för några dagar sedan, och är nu helt fast ! Din häst är så fin, och ni är så duktiga tillsammans ! Verkligen en inspirerande blogg. Hoppas du får en bra fredag, kram ! :)

Svar: Vad roligt :D. Vad roligt att läsa :). Detsamma fina du <3
Wilma None




Postat av: Alexandra Wirgart - EQUISS
Datum: 2013-10-04 Klockan: 10:31:15 | Kika in här: http://equiss.webrider.se

Absolut mer ridinlägg. Älskar verkligen din häst! Så enormt gullig! Samtidigt har du ett härligt hästtänk. :)

Svar: Vad roligt att läsa :D. Haha ja han är ju rätt söt ;). Er talkshow är gryyym :).
Wilma None




Postat av: Josäfin Andersson
Datum: 2013-10-04 Klockan: 17:39:44 | Kika in här: http://jossanamigo.blogg.se/

Så snygga lindor! Han passar super i blått ju :D FINISAR!

Svar: Tack :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin