swirya

Thursday.

kategori: Allmänt
Heej långa torsdaaag! Eller ja, det är ju faktiskt fredag :'''D. Började med att försova mig. Tio minuter att slåss om var fan inte mycket. Lol. Ridit både Tose och Flame barbacka idag. Phu, fy satan vad jobbigt x). Flame har jag inte tränat så mycket det senaste, mest bara inte blivit av så hon är tyvärr väldigt ur form då hennes ägare inte hinner med henne riktigt. Stel som fan och ville bara springa idag men blev väldigt mjuk och låg mot slutet. Tose fick skutta lite teknikserier idag. Långa avstånd dessutom, jobbigt sägs. Men gick super :). Sedan duschat, rakat benen, färgat hår, packat kläder och hela faderullan. Imorgon är det nämligen halloweenkväll i skolan och sedan utgång på det. Wiiie vad keewl! Jo juste, bakat massa kakor också få vi ska sälja det imorgon för att få in pengar till vårt uf-företag ^. Det låter kanske inte så mycket, men shit vilken eftermiddag. Yepp. Så mig hör ni nog inte så mycket av imorgon då jag ska jobba och sen festa lite. Hihi. Soov söööttt 
 
Åhåhåhå favorit från vampire diaries ♥ [weheartit.com]

 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin