swirya

Sick.

kategori: Allmänt
Hej! Jag har tyvärr gått och blivit jättesjuk. Don't know why eftersom mitt immunförsvar brukar vara finemang. Läste dock på en blogg att man kan bli sjuk av att träna för mycket eftersom kroppen utsätts för så mycket press att den lägger all energi på muskler och struntar i resten. Vad vet jag, men lät ganska trovärdigt eftersom jag aldrig blir sjuk. Och nu ganska rejält. Förkyld, feber, mindre slämhosta, täppt i näsan, and so on. Så idag är det min officiella riktiga sjukdag från skolan. Weho :D. #Proud. Legat och degat i sängen hela dagen innan jag bestämde mig för att åka till stallet och träna hästarna. Hade givetvis tackat ja till att träna Flame idag också så snacka att jag var helt slut när jag skulle åka hem. Höll på att dö ett tag x). Meen båda hästarn gick super så det var väldigt skönt! Blev lite markträning med båda. Flame var jättefin och lugn i longeringen med repet. Tose och jag har börjat träna spansk trav vilket går super. Något som han verkligen verkar tycka är roligt :).

Igår så var det jobb, med feber och allt. Åååh vad skönt, eller? Innan det så var jag faktiskt på stan och shoppade lite. Ååh va så länge sen de va. Såklart glömde jag kläderna i skolan också. #Skillz. Imorgon så blir det utgång. Ska bli sååå kul. Har gått och väntat på det hela veckan så ska fan inte låta förkylning och hela köret förstöra det. #KBK. Sen ska jag fota en häst i stallet imorgon också, så fullt upp!. PEACE.
 
 



Postat av: Molly
Datum: 2013-10-10 Klockan: 19:27:04 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Haha det är vad man får för att man tränar, great job there kroppen. Jag vart förkyld och precis när jag blev helt frisk vart jag förkyld igen. Ibland verkar det som att det inte är meningen att man ska vara hälsosam och träna .__.

Svar: Hahah eller hur xD
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin