swirya

Saturday.

kategori: Allmänt
Tja! Knasig fredag minst sagt. Idag så har jag, eh ja, vad har jag gjort? Kollat vampire diaries, helt galet BRA. Tycker förra avsnittet var sådär och så kommer det ett supermegaawesome avsnitt efter det. ÅÅH vad bra det är! Tycker dock Bonnie ska komma tillbaka. Grym karaktär! Annars har jag provkört vår nya bil så säger härmed rip till det legendariska vrålåket </3. #status. Vart ute på promme med mina fabulous gnägg i duggregnet. Så himla skönt trots att en viss vit ska gå i slowmotion och brun ska tävla om vem som kan gå fortast. #standard. Nu är det höstlov. YEY! Synd att jag har efterblivet mycket att plugga ändå. Bra jobbat där eleven. Aja. Ta hand om er och gör inte saker som ni kommer ångra, dagens lärdom. Fast nej, gör det ändå, för i slutändan blir det jävligt kul att minnas. Be young, be yolo. #lol. 
 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin