swirya

I'm still alive but I'm barely breathing.

kategori: Allmänt
Heej vänner! Hoppa ni mår bra. Som ni ser ekar bloggen lite tomt, men ni förstår nog varför. Dagarna ägnas åt skola, Toselino, träning, plugg, sömn och käk. Ja det är väl det iprincip. Toselino har fått leka lite från marken det senaste. Tränar vidare på spanska traven, så himla häftigt är det! Började träna lite spinn idag också så får se hur långt vi tar oss. Blivit erbjuden show i vinter också i Värnamo. Får suga på den karamellen ett tag, blir ju så överdrivet nervös. Men Tose är i vilket fall verkligen på topp just i nuläget vilket är himla kul :). 
 
Tagit igen helgens vila på gymmet idag också. Börjar faktiskt bli ganska stark. Ni vet man känner förändring. När en kvarts löpning blir fyrtio minuter. Härlig känsla! Annars har kroppen haft en hemsk dag. Så jävla ont i magen och i bröstkorgen eller vart den kroppsdelen nu heter där jag känner smärta. Haft svårt att andas att det känns som luften ska ta slut vilken sekund som helst, ja, som sagt, dramaqueen idag. 
 
Haha fulis, aja fred på er. Fan vad fult det är med svenska ibland då. Lol. 



Postat av: o l i v i a - smyckesblogg
Datum: 2013-10-22 Klockan: 09:50:57 | Kika in här: http://sweetlittlepearls.blogg.se

Låter som magkatarr, då brukar jag få ont högt upp i magen och ut efter revbenen.. Svårt att förklara vart det sitter!

Svar: Tur att de bara va tillfälligt för de är bättre nu :)
Wilma None




Postat av: Felicias mode
Datum: 2013-10-22 Klockan: 11:37:17 | Kika in här: http://feliciahblogg.webblogg.se

Vilken härligt bild!! :)

Svar: Tack ^^
Wilma None




Postat av: elin wahlberg
Datum: 2013-10-22 Klockan: 11:42:44 | Kika in här: http://elinwahlberg.blogg.se/

snygging!

Svar: Tack ^^
Wilma None




Postat av: Åsa
Datum: 2013-10-23 Klockan: 07:10:09 |

Du är väldigt vacker och gör dig bra på foton!
... fast jag vet inte om jag skulle våga komma fram till dig och säga hej om jag såg dig. Du verkar vara en jättetrevlig person, men du ser nästan läskigt kaxig ut på många bilder! Alltså ingen kritik på så sätt, du är som sagt jättevacker, men av fotona får jag intrycket av att du inte vill bli störd. Fast det kanske beror på att du är en duktig modell som bara posar?
Shit vilken konstig och knäpp kommentar det här blev. Sorry!

Svar: Tack! Hahahha men gud vad roligt att läsa. Jag är inte alls farlig, väldigt öppen och glad. Kaxig kan jag vara det också men aldrig seriöst riktigt ^^. Ser du mig, säg hej ;).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin