swirya

This moment.

kategori: Macintosh B
Hej! Idag har jag jobbat som många andra söndagar. Slog nu på kvällskvisten en pling till Elin lite impulsivt och frågade om hon ville med till stallet och fota ,och visst ville hon det. Det var himla fin solnedgång, hon fick jättefina bilder verkligen. Lite svårt med fokusen ibland när man fotar med 50 mm men hon lyckades grymt bra. Taack ♥. Ska lära henne allt jag kan om min sony ;).. Inte sätt Tose på tre dagar så har känts i hjärtat. Men han har nog vart lycklig eftersom han nu helt går på grönt gräs. Han var i vilket fall jätteduktig idag. Modellade bara vilket han sköter fint. Dem andra dinosaurierna var dock inte att leka med. Blåöga aka Nisse anföll Elins stackars oskyldiga hund Gucci trots att hon var kopplad. Utöver det urmysig kväll trots lite irritation hos mig. Himla synd att jag snackar på nedersta bilden så munnen är öppen, annars älskar jag den. Ljuset, skärpan, omgivningen och känslan. För visst lyckads Elin få lite känsla i den? Det är inte alltid. Det är ett hästhuvud upp till höger också. Haha. Världen finaste ponny. Godnatt. 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin