swirya

Sunday.

kategori: Allmänt
Var uppe tidigt som svärord inte får skrivas eftersom jag kom hem så sent igår. Vad gjorde den dumme blondinen uppe så tidigt då? Jobbade såklart ;). Men himla skönt att få det gjort. Lagade sedan mat som annars brukar vara asgott men som idag inte blev alls gott. Besvikelsen som uppstår :(. Sedan sprang jag en runda och lite cykel på det till stallet. Red min vita springaren på ridbanan. Satan vad han leverar alltså. Så himla mjuk och fin. Jobbigt hade han det idag också när jag ville göra byten kors och tvärt men han höll i så himla bra. Riktigt kul när det går så bra :D. Mitt fina hjärta, ingen kommer någonsin kunna ersätta honom och ingen kommer aldrig förstå hur mycket jag älskar honom. He's just not a horse. 
 
 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin