swirya

Night.

kategori: Allmänt
Hej kära vänner! Bloggläsare, haters whatever. Vet inte ens varför jag uppdaterar såhär sent när jag ska upp vid halv sex idag och jobba dubbelt. #Avgåromedelbart. Men kämpar på. Längtar som f-a-n till riktigt sommarlov (vilket jag aldrig mer kommer få, haha.) Nä men ser fram emot torsdagkväll då jag är ledig hela helgen :'). Gud vad jag känner jag mig vuxen. Annars så fick båda hästarna svettas idag. T ett intervallpass med galopp. Lånade Flames bomlösa sadel så jag kunde stå upp i lätt sist. Testade också hennes kimblewickbett vilket han funkade kanon på så vet precis vad jag ska köpa. Ett likadant fast i mindre storlek. Alla stång är ju så stora. Blö. Han var superfin och duktig iaf. Bra energi och lyssnade väldigt bra om man jämför med vad han brukar göra så himla stolt matte. Haha.  Blev banan för Pansarvagnen också. Mycket galopp som var väldigt jobbigt både för henne och mig. Kan inte förstå att jag överlevt denna dag då jag vart igång hela dagen med denna sjuka kvava värmen... Hittade denhär begåvade blondinen tillsammans med min bästa vän youtube som jag tycker ni ska lyssna på. Vadfan fick jag liksom? Fula tänder, tack. Btw, TRUE BLOOD, FINALLY ♥
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin