swirya

My amazing drugs.

kategori: Allmänt
Tror jag kan ha haft bästa passet någonsin med fina Flame på ridbanan idag. Så himla lugn och avslappnad så det knappt var sant. Eufori! Gillar henne så himla mycket. Trots att hon är opropionelig, bukig, har hög bakdel, underhals och en bula i huvudet, alltså ingen "bra" exteriör så går de inte jämföra med hennes personlighet, för hon är den finaste hästen jag någonsin träffat (oj vad djup jag blev) och det finns många jag träffat i mitt liv kan jag säga. Hon är varm, godhjärtad, försiktig och trygg. Väldigt speciell, lite skygg, spänd och het men så himla snäll. Hon är verkligen guld, kände bara för att skriva det för denna individ ger mig så mycket lycka och kärlek. 

Nej Tose jag har inte glömt bort dig. Det går riktigt bra med Tose faktiskt. Han är väldigt pigg från marken och vill ofta hänga med och hitta på saker. Han tycker ju det är ganska tråkigt att traggla på banan så bjudningen är inte helt hundra vilket är förståligt. Men vi kämpar vidare :). Godnatt!

 
 



Postat av: Annster
Datum: 2013-06-16 Klockan: 01:09:16 | Kika in här: http://annster.se

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :'D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin