swirya

Monday.

kategori: Allmänt
Hej underbart hemska dag. Hihi nej, så hemsk har den faktiskt inte vart  förutom att jag vart ruskigt trött för att jag inte kunnat sova/bli trött i gårkväll och likaså just nu. När skolan väl tog slut blev det eufori på hög nivå. Överlevde skoldagen genom att köpa sallad och kolla på Titanic. Försökte smita från muntlig redovisning genom att gömma mig på toan. Gick inte bra. Sedan kört lite bil till stallet och ridit Tose lite på banan i halsringen. Eller använde den knappt utan två dressyrspön fick lätt lägga till lite tryck där det behövdes för en liten extra push. Riktigt duktig var han. Lite spänd i kroppen när man kommer till galoppen men i traven riktigt avslappnad. Brukar alltid leda av honom och han är så duktig och bara gå efter och sätter av i galopp och hoppar hinder och gör byten från marken med mig. Hihi :). Avslutat Titanic nu i tårar och lockat håret. Var duktig och sprang hem också 3 km. Skönt förutom att mina ben känns som trästolpar pga träningsverk. Sedan lite styrka på det. Nu ska jag sova för imorgon börjar jobb på torvmossen efter skolan och på måndag är det min första dag som industriarbetare. Det kan bli bra :). Work it bitch. 
 
Uttråkad tjej in der schule. Japp. 
 
 
 



Postat av: Sofie - Följ med på min resa till Sydafrika där jag arbetar med kattdjur!
Datum: 2013-06-13 Klockan: 21:08:24 | Kika in här: http://www.highvoltage.blogg.se

fina bilder :) snygga brillor!

Svar: Tack så mycket :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin