swirya

Love this monday.

kategori: Allmänt
Heej! Gårdagen bestod större del av jobb. Sedan bestämde jag mig efter lite velande på kvällskvisten att cykla upp till stallet. Borstade ordning skitgrisen Macintosh och skrittade han tio minuter på banan för att han inte ska koppla banan som tråkig med mycket arbete eftersom han har så dålig bjudning där (just för han tycker det är jobbigt och tråkigt.) Elin kom och höll mig sällskap sedan så lekte jag lite med Flame löst på banan också. Gick inte så jättebra. Haha. Men man måste börja någonstans. Right? 
 
Nu ska jag strax ut på en morgonpromenad med vår hund Lizzie och bestämma mig om jag ska åka till stallet inte eftersom jag ska jobba vid fyra. Beslutsångest eftersom jag hatar att åka till stallet om man har en tid att passa efteråt xD. Annars så tror jag det är dags för en ny design så det ska försöka ordnas :D. Känns som att det är på tiden :). Hoppas ni får en supermegaawesome dag :D. 
 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin