swirya

Livet på en mosse.

kategori: Allmänt
Ruffisgt hår, smutsig, bonnabränna, svettig ,vissa dar osminkad och hundra procent ofräsch, det är livet på en mosse ;). Haha som ni vet så jobbar jag på en torvindustri så detta fick bli beskrivningen av jobb nummer ett (har ju flera.) Man gör iprincip allt för att skydda den dyrbara torven (som egentligen borde vara typ guld?). Tidiga mornar som f-a-n. Halv sex står mina ben mot rummets golv och någon minut senare får jag skåda mitt återupplevande likbleka face i spegeln. Ingen vacker syn kan jag meddela. Men jag klagar inte för lönen är himla fin. Haha. Men det tar på krafterna. Helt klart!
 
Japp, såhär ful är jag på mitt arbete tillsammans med mina kära arbetsvänner, hur ser ni ut på ert arbete? Jeans och kavaj eller? ;). 
 



Postat av: Julia
Datum: 2013-06-15 Klockan: 23:05:40 | Kika in här: http://juliaeldh.se

Låter ändå rätt befriande, med livet på en mosse!

Svar: Haha jo ibland så, fast föredrar faktiskt hellre min säng :<. Gräs och stall hade jag inte tackat nej till men detta är mest blöt mark och torv, inget himmelrike direkt ;).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin