swirya

Hello.

kategori: Allmänt
Heej! Längsta sovmorgonen på länge, halv tolv, tog igen efter dem två senaste dagarna då jag knappt sov två timmar? Haha. Hade planerat att både träna och åka till skrutten idag innan jobbet men så blev det givetvis inte pga sömnen. Lol. Men imorgon ska jag faktiskt börja gymma. Fett? Haha. Måste uppta träning mer nu, de börjar spåra, likaså kosten. Ingen bra. Annars är jag lite seg, vill mest vara hemma och sova lite. Standard. Men ska göra mig ordning för jobbet nu och bestämma mig om jag ska jobba dubbelt imorgon eller inte = ingen träning eller Tose pga tidsbrist. Blö. Cash is king juuu. Omotiverad.com Hoppas ni haft en bra helg. Min har faktiskt vart bästa på länge :)
 
Horsepros, någon som kan veta anledning till varför Tose inte fäller all sin päls? Någrea teorier eller tidigare händelser? 



Postat av: Cassandra
Datum: 2013-06-23 Klockan: 17:48:27 | Kika in här: http://cassandraelisabeth.blogg.se

Så söt häst!

Svar: Hihi ja!
Wilma None




Postat av: Sofia
Datum: 2013-06-23 Klockan: 19:26:20 | Kika in här: http://lovejournal.blogg.se/

Fin bild :-)

Svar: Tack :)
Wilma None




Postat av: sara
Datum: 2013-06-23 Klockan: 22:58:58 | Kika in här: http://sarajosefin.blogg.se

jättefin bild :)

Svar: Tack :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin