swirya

Hei.

kategori: Allmänt
Heej! Gud vad jag uppdaterar kasst. Men har faktiskt haft en del att göra. Alla dem senaste helgera har vart uppbokade så vill bara vara ledig nuuu, låter som jag inte bloggat på veckor när jag var borta två dagar men vill planera in lite annat, som att åka till Sabina och ägna mer tid i stallet. Hehe. Idag har jag vart på kalas hos Malin som snart blir 18. Det ska sedan firas med Rixfm-festivalen utgång på krogen på lördag. Kulkul! Igår så var det "lankväll" på skolan och vi medianer stannade kvar för att huset bjöd på pizza. Standrard. Vi gick och beställde 29 jävla rätter på en pizzera. Sinnes. Dem verkade gilla oss då vi fick typ 10 liter läsk på köpet. Där gick jag i stan med mina två kompanjorer och bärde 20 pizzor + 4 stycken 1,5 liters läsker + 10 andra läsker på burk. Där snackar vi tyngder. Fläskade massa mat så kroppen fick sig en redig träningsdag med 6 km nattlöpning, samt styrka, och sedan fotboll som idrottslektion + inlines och cykling på det. Träningsverken i låren sitter fint. Tose har fått stå både idag och igår. Imorgon ska hans ev. nya medryttare få prova rida honom. Ska bli kul :D. Annars har jag rensat ogräs i trädgården, fett ointressant. Hoppas ni mår braaa :). 


Väntade alldels förlänge på att Joel Kinnaman skulle komma och dela coken med mig :(. 


 



Postat av: Sabina
Datum: 2013-06-06 Klockan: 23:53:13 | Kika in här: http://isbitarna.se

Jaa vi måste planera in någon dag snart :D När kan du?

Svar: Jaa :D. Jag ska kolla lite mer men nästa helg ska jag vara ledig så det kanske skulle passa :D?.
Wilma None




Postat av: Sabina
Datum: 2013-06-07 Klockan: 01:22:50 | Kika in här: http://isbitarna.se

Menar du 15-16 juni då? För jag kan inte den lördagen tyvärr. Men utöver det så kan jag. Men vi kanske skulle kunna göra det över en dag? Om jag t.ex. kommer till dig tidigt på morgonen? Och så är vi hos dig i 2-3 timmar och sen åker vi till mig. Ska bara höra med pappa om jag kan låna hans bil med då. Skulle i så fall fredag eller söndag passa bäst?

Svar: Ja men det skulle funka :D. Fredag funkar fint eftersom jag tar sommarlov på torsdag :D. yeey!
Wilma None




Postat av: En flicka som är stark
Datum: 2013-06-07 Klockan: 13:04:12 | Kika in här: http://jessi91.spotlife.se

Jag skulle också vilja dricka cola med Joel Kinnaman ;)

Svar: Haha bra för då är vi två ;).
Wilma None




Postat av: victoria
Datum: 2013-06-07 Klockan: 13:23:30 | Kika in här: http://victoriaaahhh.blogg.se

Gör du bloglovinbyten? :D

Svar: Nej det gör jag inte ;D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin