swirya

Grym.

kategori: Macintosh B
Gick grymt bra med Tose idag. Det lever vi på :D. Först så klickertränade jag faktiskt lite på banan.(Brukade göra det innan ganska mycket.) Shit vad smart han är alltså, det funkade riktigt bra. Han gick undan åt sidorna jättebra med endast utav lufttryck. Tränar på en ny grej också vilket jag tror kan va en kul grej. Ska visa er när det sitter ;). Vi sparkade lite boll, mesade runt lite kravlöst som det ska va. Hade en hökasse som han inte brydde sig ett dugg om tills jag satte den över öronen på honom. Jäätteläskigt sägs. Sedan tog jag på sadel och träns och red han lite så han fick lite mer motion. Han blev himla fin. Vilken form han börjar hålla alltså. Himla duktig men blir lite flack ibland. Nöjd matte! 
 
Han ser lite ledsen ut för alla insekter irriterar honomi ögonen :(. Men flughuvan gör ett bra jobb :).  
 



Postat av: Annster
Datum: 2013-06-04 Klockan: 21:56:19 | Kika in här: http://annster.se

Fin häst :)

Svar: Tack :D
Wilma None




Postat av: Ebba
Datum: 2013-06-04 Klockan: 22:39:06 | Kika in här: http://mollyebbas.blogg.se

Är det din häst?

Svar: yes!
Wilma None




Postat av: Emelie ▲ - Hobbyfotograf i Uppsala
Datum: 2013-06-05 Klockan: 08:19:57 | Kika in här: http://drunknight.blogg.se

Finns häst du har! Önskar själv jag hade en egen häst, men får nöja mig med min misse :))

Svar: Tack :D. Hihi ja det ska jag också vara både med katt och häst :).
Wilma None




Postat av: ♦ • . josefine - skönhetsblogg
Datum: 2013-06-05 Klockan: 13:11:20 | Kika in här: http://josya.blogg.se

så söt horsie ^^

Svar: hihi ja :).
Wilma None




Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2013-06-05 Klockan: 22:37:55 | Kika in här: http://lisaaxelssoon.blogg.se

Skönt att det gick så bra!!

Svar: Hihi ja :). Alltid kul när det går framåt, får en att vilja fortsätta :).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin