swirya

Breath.

kategori: Allmänt
Imorgon är jag ledig från alarmet vid halv sex vilket är otroligt skönt. Jag klarar knappt av att gå upp så tidigt flera dar i rad. Haha. Lite klen, ja jag vet. Men imorgon väntas jobb som vanligt en gång i veckan så det ska bli skönt, ser det nästan som vila om man jämför med mossen. Lol. 
 
Idag har jag jobbat i mossriket och sedan vart ute på en galen ridtur på Pansarvagnen med Olivia som satt på min vita. Herregud alltså. Hon var helt crazy, pigg, spänd, het och stark som en oxe. Dem båda drog iväg helt okontrollerat på hemvägen några tvåhundra meter. Har inte så stort kontrollbehov annars med känns bra att ha lite koll på vart man har kilorna ibland. Haha. Dessutom kan man inte ta tillbaka hästarna när man utbrister i asgarv när lille Tose wannabe hingst skulle visa sina travskillz ala dressyrponny. Haha. Döör. När han kom upp jämsides så tog han chansen och satte av i full kareta. Galet som sagt. Olivia tycker det är skitkul att rida honom vilket är superkul då jag tyvärr kommet fram till att jag tröttnat på att rida honom. (Läs rida, skulle aldrig tröttna på honom som individ :)).. Gjorde himla god efterrätt ikväll. Banan doppat i smält choklad och kokos som sedan fick svalna och stelna. Nomnom. Nu ska jag sova, så godnatt från tråkigt blogginlägg på en regnig kvällskvist.
 
 



Postat av: Tina
Datum: 2013-06-16 Klockan: 06:47:26 | Kika in här: http://photobytina.blogg.se/

Banan och choklad är ju gott =)

Svar: Det är awesome :D.
Wilma None




Postat av: Tilde
Datum: 2013-06-16 Klockan: 08:22:28 | Kika in här: http://tildeb.webblogg.se

Åh mums:)Har du testat den nya glassen skumbanan? Små skumbananbitar med choklad! Haha, så rolig smak! Ha en bra dag:)

Svar: Nej det har jag inte, kanske ska testa det :D. Detsamma!
Wilma None




Postat av: hannaly // en salig blandning av inredning, recept och vardagliga ting
Datum: 2013-06-16 Klockan: 11:57:54 | Kika in här: http://hannaly.blogg.se

Mums med chokladdoppad banan!

Svar: Det är älskat ;D.
Wilma None




Postat av: Fatma
Datum: 2013-06-16 Klockan: 12:13:55 | Kika in här: http://fatmas.se

åh gott :)

Svar: Verkligen :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin