swirya

Tose

kategori: Macintosh B
Idag har mamma vart med i stallet hela dagen. Hon fick uppdraget att fota lite ridbilder på mig och hästarna som hon lyckades väldigt bra med då hon nästintill aldrig hållt i en systemkamera. Haha. Fick bli med makrot vilket är ännu svårare att få fokus med än ett objektiv med zom, men det var så mörkt och grått ute så det fick bli makrot eftersom den har större bländare. Bilderna är därför väldigt tråkiga i färgen, precis som vädret. Men trots detta så blev lite bilder uppsuttet på både Tose och Flame idag. Alltid kul att ha något dokumenterat :).
 
Inget vidare bra ridpass med T var det iaf. Ingen bra bjudning framåt. Hittade inte formen och var väldigt ur fokus. Äsch behöver inte skriva om det. Funkade inget bra från ryggen idag helt enkelt. 
 

 
 



Postat av: Myggan
Datum: 2013-01-07 Klockan: 17:25:14 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Åh vad fint han ser ut att gå!owo Älskar tränset också btw :'3

Svar: Idag gick han skit dock :(. Vill få honom att jobba bättre framåt och ännu lägre i form ^^. Haha vad kul för jag börjar tröttna på det tränset xD.
Wilma None




Postat av: Elin
Datum: 2013-01-07 Klockan: 18:38:21 | Kika in här: http://exist.bloggplatsen.se

Väldigt fina bilder och väldigt fint ekipage! ;)

Svar: Min mamma att tacka. Haha :). Tack ^^
Wilma None




Postat av: Rebecka
Datum: 2013-01-07 Klockan: 21:12:21 | Kika in här: http://dailyhorses.blogg.se

Cool häst och coola bilder! :D

Svar: Min otekniska mamma att tacka. Haha :D. Tose är coolast ;)
Wilma None




Postat av: Anonym
Datum: 2013-01-09 Klockan: 00:28:31 |

Var köpte du din westernsadel? :) och hur vet man att den passar?

Svar: Börjes. Sadelutprovare :)?
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin