swirya

Today

kategori: Allmänt
Haha sorry för sämsta uppdatering men har man fullt upp så har man. Idag när jag kom hem från skolan så blev det  en smoothie innan ett snabbt stallbesök där jag gjorde rent till Toselino. Sedan åkte jag med Elin som övningskörde in till stan där vi fikade och pratade en bra stund. Mys. Sedan åkte vi hem en stund senare igen och bestämde oss för att tolka efter Tose. Sagt och gjort så begav vi oss till stallet. Barbacka på hacket och med tolksele. Elin fick också sitta på krutpaketet. Han kom igång riktigt bra efter några vänder och han tyckte det var riktigt kul. Öronen spetsade. Hihi. Det gick riktigt bra och jag var så stolt över honom att jag ville gråta. Elin tyckte också han var väldigt välriden och en helt annan häst att rida sen hon red honom för två år sen. Och efter den gången ville hon aldrig mer rida honom typ. Haha. But people change, even horses. Så grymt kul! 
 
Nu är klockan alldels för mycket. Hehe. Hade velat sova vid klockan åtta. Vart ute och gått både från Elin och från stallet och tiden tickade iväg som sjutton så han inte med träningen idag. Suck. 
 
Dagens fika och äldre bild på föttera. Hihi. 
 
 



Postat av: Sara
Datum: 2013-01-29 Klockan: 09:54:13 | Kika in här: http://aamaziing.blogg.se

Mums med semla :)

Svar: Haha ja, ibland så ;)
Wilma None




Postat av: Ida Nilsson
Datum: 2013-01-29 Klockan: 10:25:10 | Kika in här: http://idacnilssons.blogg.se/

ÅH så härligt!

Svar: Jaa :'D
Wilma None




Postat av: Sofia
Datum: 2013-01-29 Klockan: 11:19:08 | Kika in här: http://lovejournal.blogg.se/

Gott med semla :-)

Svar: hehe ja ibland så ;)
Wilma None




Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2013-01-29 Klockan: 16:07:35 | Kika in här: http://lisaaxelssoon.blogg.se

Åh vad underbart :'D

Svar: Ja :D.
Wilma None




Postat av: m
Datum: 2013-01-29 Klockan: 20:20:37 | Kika in här: http://miinabrun.blogg.se

sv: tack finis!








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin