swirya

Sunday.

kategori: Allmänt
Börjat möblera om rummet idag på morgonen men dammsugaren funkade inte så han inte klart. Ska visa lite bilder på resultatet imorgon om jag hinner klart ikväll. Tycker det blev riktitg mysigt. Sen har jag vart i stallet och ridet Tose på gärdet på stånget. Han var riktitg fin idag. Bärde upp sig väldigt fint och kom ner i ännu lägre form i gångarterna vilket är jobbigt när han måste bära upp sig själv samtidigt som han ska hålla igång. Mycket galopparbete på volt. Galopp, byte, förvända galopp en bit och sen byte tillbaks och samma galopp igen. Superfin! Nu blir det jobb. 
 
Plockat bort pannbandet och käkrämmen på tränset. Mycket snyggare när man framhäver huvuvdet. Sen en liten efter bild på rummet. 



Postat av: Linn
Datum: 2013-01-27 Klockan: 18:20:32 | Kika in här: http://jennylinnviktoria.blogg.se

Åh vad mysigt med islandshäst! Saknar stallet! Har du flera? :)

Svar: Haha han är tysk ridponny ;). Har honom på foder och sen en storhäst som jag är medryttare på :)
Wilma None




Postat av: Nora
Datum: 2013-01-27 Klockan: 19:54:21 | Kika in här: http://norarolandsson.blogg.se

Bloglovinbyte? :)

Svar: Gör inte byten tyvärr <:
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin