swirya

Smoothie

kategori: Foton
Orkade inte skriva något igår då jag var helt slut på energi. Blev istället ett bildinlägg från Insta. Båda hästarna fick motineras igår som ni kanske listade ut. Flame gick kanon. Äntligen säger jag. Mycket lugnare och mer lyhörd. Tose gick sådär. Tittig och lite seg. 
 
Haha idag har jag vart helt förvirrad. Jag trodde det va fredag..Eh ja xD. Blev lite besviken när jag insåg att det inte var det dock. Var ute och fotade dessa bilder nyss. Blev dock inget bra då det var för mörkt. Men nu måste jag städa en stund innan jag ska iväg till bästa viten. 
 
 



Postat av: Elin
Datum: 2013-01-18 Klockan: 11:55:01 | Kika in här: http://www.northernshowhorses.blogg.se

men vad gott det såg ut :D

Svar: It was ;D.
Wilma None




Postat av: m
Datum: 2013-01-18 Klockan: 18:55:03 | Kika in här: http://miinabrun.blogg.se

gottt!

Svar: japp :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin