swirya

Morning

kategori: Macintosh B
Idag så var det en tidig morgon i stallet. Även fast jag föredrar sovmorgon så är det rätt mysigt att gå upp tidigt för att möta alla fyrbenta individer. Ruskigt kallt dock men den smällen får man ta när man har häst antar jag ;)? Tose fick äta frukost i hagen medans jag gjorde ordning boxen och städade ordning lite. Tog ner julpynt osv. Sedan tog jag med honom till korallen med bollen och tränade där. Han var helt galen idag vilket var skitkul. Han bjöd nästan på spansk trav. Massa bus, stegror och kickar åt alla håll. Rullade sig i snön flera gånger och travade samt galopperade runt som en ninja. Benen flög åt alla håll x'D. Så himla härlig. Var en dam som var ute och gick och hon var väldigt imponerad av vad vi gjorde. Hon kunde inget om hästar men hon tyckte Tose såg ut som en islänning :'). Naw. Riktigt kul att se honom så pigg. Glimten i ögat såg jag verkligen och det ska damen också. Sedan fotade jag hästarna lite i hagen med det var så in i satans kallt så blev inget bra. Men tror jag delar med mig ändå :). 
 
 
 
 
 



Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2013-01-19 Klockan: 19:10:09 | Kika in här: http://lisaaxelssoon.blogg.se

Så härligt att det gick så bra :'D

Svar: Det var skitkul. haha :''D:
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin