swirya

Monday again.

kategori: Allmänt
Är helt slut i huvudet just nu och känner egentligen bara för att duscha och sova. Haha. Men först ska jag uppdatera bloggen lite. Efter skolan idag så hängde jag med mamma och handlade sedan åkte jag upp till stallet. Gosade med bebisen och red sedan honom i repgrimman på åkern. Underlaget är inte att hurra för men blev lite av alla gångarter i alla fall. Han var jättefin! Tycker verkligen om att kunna rida i grimma och samtidigt jobba. Han går super "på" grimman också, me like. 
 
Sedan så red jag lite impulsivt Flame (barbacka på bett) som stod klar i stallgången. Hon har fått ett nytt smeknamn. Pansarvagnen. Mer hästkrafter i ett och samma paket får man leta efter. Helt sjukt vad hon har att ge. Hon var stark, alldeles för pigg att ens sitta på idag. Kunde inte komma ner på jorden i knappt två minuter. Allt skulle gå i hundratio. Stora märren. Inte lätt. Väldigt knepigt, och väldigt svårt. 
 
Allt säger ät och sov. Kan nästan höra hur min säng ber mig att stanna ;). Men huvudet säger träna och så får det bli. Igår så blev det fyrtio minuter på crosstrainern utan högre puls. Jag är nog inte så otränad trots allt. Blev inte anfådd. Bara benen som knappt pallade trycket mot slutet. Idag blir det tio minuters löpning på crosstrainern i högre tempo och sen lite styrka. Du är ingen soffpotatis Wilma, just shoooot!




Postat av: Matilda
Datum: 2013-01-14 Klockan: 21:57:30 | Kika in här: http://karinmatildajohansson.blogg.se/

Super duper fin blogg!!

Svar: Tack :D
Wilma None




Postat av: linda
Datum: 2013-01-14 Klockan: 22:08:39 | Kika in här: http://wiimyfluff.blogg.se/

as fin Bild! sjukt duktig <3

Svar: Tack :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin