swirya

Little white.

kategori: Macintosh B
Det var trettiotvå stycken som svarade på frågan igår om "hästarnas uppdatering". Haha. Klart fler som kollar in här varje dag dock.) Men utifrån resultatet så var den en som röstade nej och resten ja så det känns stabilt Fick en väldigt bra kommentar från denna tjejen om att en bra blogg baseras på bloggarens intresse och visst är det så sant som det är skrivet? Åter till dagens.
 
Tose var lite halvseg idag. Dessutom står dom som grävmaskiner i hagen och röjer jord, samt käkar rötter. Inte bra alls då det kan leda till kolik. Blev lite frisering av viten idag. Manen fick bli lite kortare. Jag tycker han är riktigt fin i kort man faktiskt. Sedan blev det ett ridpass på åkern. Typical dressyrpass. Längre framskrittning, övergångar från skritt till trav, skritt till halt, back, ökning och minskning av traven för att finna fokus och lättare flytta undan för hjälperna. Sedan galopparbete, mycket fattningar och arbete på stor volt i båda varv. Som avslut lite byten som satt riktigt bra. Avtravning och avskrittning. Haha. Väldigt detaljerat som sagt. Typical dressyrpass huh? Sammanfattning. Lite halvseg som sagt. Jobbade på bra men var inte så kvick som jag önskat. Men bra fokus idag. Ingen kompostlåda som blev ett störande moment. 
 
 



Postat av: aliengirl- art is my life
Datum: 2013-01-06 Klockan: 17:26:18 | Kika in här: http://aliengirllouise.blogg.se

Vad roligt att rida ute. :)
Och din häst är jättesöt!

Svar: Ja :D. Han tackar nog ^^
Wilma None




Postat av: Mikaela
Datum: 2013-01-06 Klockan: 18:16:28 | Kika in här: http://mickey.blogg.se

Åh, vad söt! Riktigt härlig header. :D
Kram

Svar: Han är fin :D. Tack :D
Wilma None




Postat av: Julia
Datum: 2013-01-06 Klockan: 19:33:43 | Kika in här: http://scenicworld.blogg.se

Hej Wilma!
Hoppas du har haft en härlig jul och ett härligt nyår. Vad kul att hitta in här, det var tyvärr ett tag sen måste jag medge. Vad avis jag blir på er som kan ge er ute och göra något, Herkules har gått och haft tråkigt i sin hage i flera veckor för här är det bara blankis ÖVERALLT. Det är en kamp bara att ta sig upp till hans lösdrift.. Nästa år tänker jag investera i ett par riktigt bra boots med broddar, tills dess håller jag tummarna på att det smälter bort här också snart! :)

Svar: Heeej Julia :D. Ja, den har vart bra. Detsamma! Usch vad tråkigt. Jag ska nog vara lite tacksam som kan motionera min vän iaf trots att det är lite halt i skogen. :/. Åkrar passar därför bättre än skogen för tillfället ^^. Ja det tycker jag du ska göra :D. Ha det bra :D.
Wilma None




Postat av: Sofia
Datum: 2013-01-06 Klockan: 20:05:16 | Kika in här: http://lovejournal.blogg.se/

Fin :-)

Svar: Visst är han :'D
Wilma None




Postat av: Olivia
Datum: 2013-01-06 Klockan: 20:28:02 | Kika in här: http://oliviaahlstedt.blogg.se

Tycker det är jättekul när du skriver vad du gjort med hästarna, man får lite insperation själv :)




Postat av: Olivia
Datum: 2013-01-06 Klockan: 20:28:04 | Kika in här: http://oliviaahlstedt.blogg.se

Tycker det är jättekul när du skriver vad du gjort med hästarna, man får lite insperation själv :)

Svar: Åh, vad bra :D. Ska göra det!
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin