swirya

Friday

kategori: Allmänt
Sammanfattning av dagen. Efter skolan så ät jag lite mellanmål och tog sedan en onyttig efterätt, varm obóy och glass. Hehe. Bara för att det är fredag liksom. Tanken var att båda hästarna skulle få vila idag men istället så red Lunne Tose samtidigt som jag red Flame. Jag satt upp på T lite också. Funkade okej, lite halvkasst underlag för honom. Flame däremot pinnade på som sjutton på hacket idag. Stark och het som ett ånglok den hästen. Extremt svårt att finna lugn och balans tillsammans med henne. Så ingen jättebra känsla där. Motion fick dem iaf vilket är positivt. 
 
Väl hemma blev det trettio minuter på crosstrainern. Sedan turbospeedade jag två minuter så hjärtat fick jobba ordentligt. Tjugo minuters styrka av mage och armar. Gjorde två goda mackor med grönsaker i och efter det blev det en litenliten tårtbit på en centimeter. (Mor och far firade fyrtio år som gifta.) Gillar inte hembakade tårtor längre. Inte våra iaf så det är awesome. Nu har jag riktigt trött så ska snart sova. Hoppas ni får en bra helg :). 
 




Postat av: jessie
Datum: 2013-01-11 Klockan: 23:00:38 | Kika in här: http://frostypink.blogg.se

Fina, mysiga och goa bilder du tagit. :)

Kram <3 /Jessie

Svar: Från Instagram. Hehe :)
Wilma None




Postat av: Sara
Datum: 2013-01-11 Klockan: 23:54:39 | Kika in här: http://sarajosefin.blogg.se

Härliga bilder! :)

Svar: Från Instagram. Hehe :)
Wilma None




Postat av: Ninni - Vimsiga mamman
Datum: 2013-01-12 Klockan: 00:21:36 | Kika in här: http://ninnzan.se/

härliga bilder =)

Svar: Instagram ;)
Wilma None




Postat av: emma ❥ olivias mamma
Datum: 2013-01-12 Klockan: 09:31:28 | Kika in här: http://emmaloves.webblogg.se

Trevliga bilder! :-)

Svar: Instagram ;)
Wilma None




Postat av: Malin Wederberg
Datum: 2013-01-12 Klockan: 11:32:55 | Kika in här: http://darksess.com/

Hoppas du får en bra helg :)

Svar: Detsamma :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin