swirya

Freaking friday.

kategori: Allmänt
 Hallihallå! Fredagar är väldigt tråkiga. Typ helt meningslösa :)? Efter skolan så åkte jag iväg till stallet. Tose fick ridas lite i hagen på hacket. Tänkte mest lite bus barbacka vilket han var till en början. Men såfort man ville att han skulle gå på volt så strejkade han och skulle inte gå fram för skänkeln, utan gå åt alla olika håll än framåt. Latmask är han! 
 
Sedan så red jag Flame på hacket barbacka också. Jobbade igenom henne ordentligt. Mycket övergångar innan vi galopperade så jag kände att hon var med mig. I slutet fick hon skrittas av i låg form och böja ordentligt i sidorna. Väldigt svårt att rida henne i en låg form i trav och galopp eftersom hon är så pigg och ökar på om man släpper i handen. Men det är inte så att jag sitter och håller henne för kung och fosterland utan strävar alltid efter att ha ett litetlitet stöd i handen. Inget drag. Hade helst velat rida henne utan att hacket kan rotera och skapa tryck som gör med Tose om jag rider western på ridbana/äng. I skogen säger Tose yolo och kör fullt ös medvetslös så det är precis det vi ska göra imorgon. Han ska ut och galoppera ;). 
 
Väl hemma har jag lagat mat och kollat senaste avsnittet av vampire diaries. Jag fattar dock inte allt med att bryta the sirebond. Blää. Aja, maten var god men saknade min majs <3. Tänkte träna men insåg hur trött jag var så istället stänger vi ner datorn för natten. Gonatt!
 
Instabilder, äldre på T och nya på maat. 



 
 
 



Postat av: fia
Datum: 2013-01-26 Klockan: 16:03:12 | Kika in här: http://sofialindeberg.blogg.se

Jag vägrar VD. Dom ska tydligen döda Damon i avsnitt 15 så nej. Fuck VD. Jag är bitter som fan. Fast han ska komma tillbaka.

Svar: Du är ju konstig!!!!!! Ja men det är ju bara rykten. HELLO? Sånt tror vi ju inte på ;).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin