swirya

Back to school bithes.

kategori: Foton
Hallå där! Tänkte skriva någon rolig hälsningsfras tills jag insåg att den blev riktigt tråkigt. Nu när jag börjat skolan så tänkte jag bara skriva att jag inte kommer uppdatera lika mycket som jag gjort under lovet. Beror på hur mycket tid jag har och vad det finns att erbjuda. Men idag har det vart fullt upp. Kom hem vid halv två vilket är ytterst ovanligt. Var ute och fotade lite ofräscha äpplen (som tyvärr förstörde bilderna) och regndroppar. 
 
Efter den lilla fotostunden så bärde det av till stallet. Väntade en stund då Lunne ville med ut och rida. Tose var så himla pigg idag. Äntligen (!!!!!). My little powerpony. Red en bit i skogen barbacka (mysigaste) men vände tills vi insåg att väglaget inte var att rekommendera. Istället fick det bli en runda på ängen där han fortfarande var väldigt pigg och uppmärksam. Sökte sig fint och sänkte huvudet i repgrimman som jag red med idag. Himla duktigt! Blev mycket skritt och prat med Lunne, skönt det också. 
 
Väl hemma så gjorde jag ordning en smoothie innan det blev dags för träning. Löpning i regnet. Underbart. Älskar att springa i regn. Speciell känsla bara. Fyra kilometer idag på tjugofem minuter. Gick mycket bättre idag också. Inte lika jobbigt. Sedan fyrtio minuters styrka. Det var däremot jobbigare. Har en känsla av att jag inte kommer kunna gå normalt imorgon. Haha. Slutligen bjuder jag på lite bilder. Godnatt :) 
 
 



Postat av: Frida
Datum: 2013-01-10 Klockan: 00:04:22 | Kika in här: http://fridamo.blogg.se

Vad går du för program? :D

Svar: Media :)
Wilma None




Postat av: Sabina
Datum: 2013-01-10 Klockan: 00:14:38 | Kika in här: http://isbitarna.se

Att du orkar, fan va grym du är! :D

Svar: Tack Sabina ;D.
Wilma None




Postat av: Lina
Datum: 2013-01-10 Klockan: 08:09:27 | Kika in här: http://linaspyssel.blogg.se

Vilka härligt fina bilder! (:

Svar: Tack så mycket :D
Wilma None




Postat av: Retard Riders- Martina
Datum: 2013-01-10 Klockan: 21:10:21 | Kika in här: http://RetardRiders.blogg.se

Nu ligger ett nytt avsnitt av Hästblogg Nytt uppe på bloggen, kolla gärna om du har lust! :D








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin