swirya

Your favorite day? Don't think so.

kategori: Allmänt
Tisdag. Även kallad helvetets dag. Nä men vi har inte svenska hela förmiddagarna längre eftersom vi har ändrat schemat (HIGH FIVE) men idag fick vi istället sitta och lyssna på föreläsning i tre timmar om tobak och alkohol. Första två och en halv timmarna var intressant men resten kunde typ bara sova. Vart så sjukt seg idag. Yr, trött och seg. VARFÖR? Känts som jag skulle tuppa av vilken sekund som helst. Som tur var så blev jag lite piggare när en bekant till mig kom med sina tvillingar och skulle bli fotade i studion. Då fick jag en liten kick :D. Hihi. 
 
Kom hem lite tidigare och tränade lite med Toselino från marken. Först var jag lite för krävande så lino fick massa tråkig attityd. Han studsade runt men fann ingen balans eller harmoni så började om från noll. Tränade lite spagat vilket T tycker han är jätteduktig på. Sen gick vi mest runt och jag tränade på att vara tyst. Försöker smacka på honom ibland för att få igång honom, men det hjälper inte så ibland går det lite för långt. Blir typical ridskolenybörjarlektion. Trevligare utan smackningar i mägnder. Tose hängde med fint efter "omstarten". Tränade lite igångsättningar från halt och sen chilla vi lite bara. Efter så klippte jag manen. Blev sååå fint. Sen va han hur söt som helst idag. Dog lite. Macintosh säger hej. Hejhej. 
 
 



Postat av: Myggan
Datum: 2013-02-26 Klockan: 22:03:06 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Haha amagad vad söt han är!:'D Är verkligen förälskad i hans pannlugg och det tillsammans med hans busiga ögon...Oemotståndligt :'3

Svar: haha ja ;D
Wilma None




Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2013-03-02 Klockan: 16:39:09 | Kika in här: http://lisaaxelssoon.blogg.se

Svenska var ju roligaste ämnet!

Svar: Nej.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin