swirya

Tuesday.

kategori: Allmänt
Tänkte bara börja med att skriva att jag funderar på att låta denna bloggen vandra vidare till dem svarta soptunnorna. Jag menar hur rolig är den på en skala? Typ noll. Fast grejen är att det är roligt att blogga. Det blir liksom som ens egna plats, men samtidigt så känner jag hur rolig är den egentligen för övriga? 
 
Tisdagen äntligen avklarad :'). Var inte så tråkigt som jag förväntade mig så de va kalas. Vart och och gått en promenix med Tose lite i samhället. Haha så go. Jag ser folk som är ute och går med sina hundar som skäller och så kommer jag där med mitt vita får som lunkar på så snällt så. Liten rolig jämförelse bara. Hans ben var lite varmt men blev svalare efter promenden. Skönt. Bra humör i honom idag. Nyfiken och slängde med huvudet när man ska trava som Tose gör på hans speciella sätt.
 
Ikväll har jag tränat 30 min på crossen. Helt sjukt jobbigt. Jättevarmt i det rummet så finns inte mycket syre = jättejobbigt att man vill dö. Nä, men jag höll ut alla minutrar. Sen tränade jag lite armar och mage så imorgon blir det rygg och rompah. Keep going!
 
Dagens Wilma och världens finaste Tose igår. Galet vad fin han är, dör lite. (Intressant att jag är röd på handen pga köldskadad skola. Yepp) 



Postat av: Sara
Datum: 2013-02-06 Klockan: 07:52:23 | Kika in här: http://sarajosefin.blogg.se

gud så fint och tjockt hår du har!

Svar: Taack :D
Wilma None




Postat av: aina [fotoblogg]
Datum: 2013-02-06 Klockan: 10:13:18 | Kika in här: http://ainaphoto.blogg.se

Du är jättesöt ju!! :D

Svar: Tack ;D
Wilma None




Postat av: marycaroline.blogg.se
Datum: 2013-02-06 Klockan: 11:56:24 | Kika in här: http://marycaroline.blogg.se/

Jävlar, jag vill ha ditt långa hår!!! :) Fin du är :)

Svar: Taack ;D.
Wilma None




Postat av: Myggan
Datum: 2013-02-06 Klockan: 14:07:08 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Men va?!8O Denna blogg är ju azum!Hur kan du ens säga en sån sak!?>8O
På en skala från ett till tio så är denna blogg elva!83

Svar: Haha ofta? Känns som den är skittråkigt xd. Men taaack :D. Kul att höra, trodde inte de :').
Wilma None




Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2013-02-08 Klockan: 12:37:28 | Kika in här: http://lisaaxelssoon.blogg.se

Du passar jättebra i uppsatt! Lite random sådär, haha! Vill ha ditt hår :(
I alla fall... Tycker du om att blogga så gör det, annars inte. Dålig är den inte, dina följare är ett bevis på det! Jag gillar den i alla fall, men vill ha mer häst :D

Svar: Tack :D. Jag vet ;). Haha okej då x'D. Ska försöka :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin