swirya

Sunday.

kategori: Allmänt
Tjenixen! Skrev jag inte nyss att de va helg huh? Går ju jättefort ju. Inte alls kul. Idag har det vart en väldigt bra dag faktiskt trots min omotivation. Tog en väldigt lång sovmorgon med sängen och sen har jag jobbat stor del av dagen. Missade dock tåget hem då dom hade ändrat avgångstiden med två minuter tidigare. Jättekul. Så kom därför hem lite senare änt tänk så blev bara ett kort stallbesök idag. Men jag tränade lite på kommandot för ligg med Tose och han var grymt duktig och låg kvar länge och fint i boxen så jag nöjde mig med det. Gjorde min dag. Funkar det imorgon igen så tror jag nästan att jag kan säga att han kan lägga sig ner på kommando. I boxen iaf. Alltid något :D. Hade vart så roligt. I lördas stegrade han riktigt fint också. Han fäktade med båda frambenen hela tre gånger innan han kom ner på marken igen. Grymt kul att se :D. Annars har jag städat lite här hemma samt tränat styrka en kort stund innan jag satte mig framför Johan Falk på fyran. Joel Kinnaman är snyggaste :'). Hihi Tose ser ut som en fågelunge.
 
 
 
 
 
 
 
 



Postat av: Y A S M I N E
Datum: 2013-02-25 Klockan: 01:40:04 | Kika in här: http://medy.blogg.se

Banan på mackorna, det var annorlunda! :)

Svar: Det är riktigt gott :)
Wilma None




Postat av: Julia
Datum: 2013-02-25 Klockan: 02:33:45 | Kika in här: http://juliasmind.blogg.se

Hmm, banan och ost.. Kanske man borde testa!

Svar: Det är riktigt gott :)
Wilma None




Postat av: julia
Datum: 2013-02-25 Klockan: 15:26:17 | Kika in här: http://www.juliasvanqvist.blogg.se

fint!

Svar: Tack :)
Wilma None




Postat av: fia
Datum: 2013-02-26 Klockan: 21:46:32 |

Banan och ost? Märklig smålänning den däääär

Svar: Men herre fia. Det är standard,
Wilma None




Postat av: Gelicaangelica
Datum: 2013-03-12 Klockan: 10:43:23 | Kika in här: http://Gelicaangelica.blogg.se

Det var något nytt. Ost och bannan. Ja, men min brorsa är inte bättre. Han har ost ock kaviar på sina mackor.

Svar: Det är riktigt gott :D. Haah gillar inte kaviar men kanske är gott :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin